cassandraam

BILDER!!! :D

hej hallå alla! :D
nu kommer massa bilder från halloween festen jag var på! (:

FÖRFESTEN;

Jag och Nora som gömmer sig ;)

Micha, Kvist, Jennie och Jessica(:

Micha, Kvist och Jennie igen (:

Jennie och Jessica - jag älskar er<3

Jimmy (:



@ FESTEN!




Jag och Jennie :D jag älskar att vara oseriös på bilder (;

Jessica och Markus (;



jag diggar bilden ;)


gruppbilder(;
från väster längst bak; Jimmy - mc knutte, Jennie - tönt/lärare eller nåt,
Jag - lärare, Micha - kanin.
från vänster framför: Fredrik (Kvist) - fransk städerska, Markus - cowboy,
Jessica - djävul och Nora - prinsessa (;

några brudar från festen..(: haha jessica, jag och hon i
randigt har en sak gemensamt ;)

randoms

Nora gillar inte bilder :o

nån kille och Joakim Kvist, irl va de verkligen lika:S
bilden under är på han längst till vänster ;)


Random och Kvist i hörnet

våran bunny! (;


Jennie och micha är söta (;

Kanske kommer fler bilder - beror på ifall någon har fler (:
några bilder är mina och några är jessicas. kanske nån mer ;)


2009-11-02 @ 21:17:37 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Me like that party ;)

2009-11-02 @ 21:26:01
Postat av: jc

Hahaha! vi hade kul ;)

2009-11-03 @ 22:14:13
Postat av: nathalie

den festen var skoj!:)

jaa vi har något gemensaamt, "ERIK" , hahaha!

Snygga bilder du har tagit på min kille btw

Pusshej!

2009-11-09 @ 12:43:10
URL: http://nathalienordstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0