cassandraam

Kärleksförklaring

Gabriella Ohlsson

Du ska veta att jag älskar dig

och jag kommer alltid att finnas

för dig även om du kanske inte 

vill tro på det, på mig. Men jag 

kommer alltid att finnas vid din 

sida även om jag kanske har

visat/visar det väldigt dåligt.

Du kanske inte tror på mig

men jag menar detta. Jag

tänker aldrig förlora dig som 

vän. Du betyder för mycket för

mig för att jag någonsin skulle

kunna låta dig gå. Så lyssna nu

när jag säger att du är min vän

och jag älskar dig. Du är min 

lilla plutt! En äkta vän!

I love you.

<3



2009-12-07 @ 00:48:25 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; okej, jag meddelar dig sen när jag har valt ut dom som går vidare :D

2009-12-07 @ 18:28:51
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

Finalisterna i min veckans blogg har kommit upp på bloggen nu gå in och kolla om du är en av dom! :D

2009-12-07 @ 20:51:06
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0