cassandraam

Julavslutning @ NTI + 100.e inlägget! :D

Hey alla!

Detta är mitt etthundrade inlägg, yey me! ;)

Skämt åt sido, nu kommer lite bilder från fredagens avslutning. 

Jag gick upp strax efter fem och bärjade fixa mig. Sminkningen tog en halvtimme.

Håret tog mig ungefär en och en halv, två timmar att göra.

Resultatet ser ni ju själva! ;) 


Josephine och jag, vi skulle ha haft lika fluffigt 
men Josse gjorde det dagen innan..


Visst är vi söta? ;)


HP1a  ;)


Ischoklad och hemmagjord knäck! 


Jennifer kör med Foki-posen! ;)


Josephine och Emilia i bakgrunden.


I väntan på avslutningen.


Lisa, Josefin, Rut och Natalie var
"programledare" eller vad man ska kalla de! 


Johanna och Jeff! ;) 


Klassen ;) 


Bea och jag - det gäller att bjuda på sig själv ;) 


Bea, jag, Josephine och Emilia uppträder ;)  hahahahah 


Flickorna va så söta  ;) 


Hahah, klassens roligaste kille? 
Samuel läser upp en dikt (: 


Malin - våran f.d. lärare.. 


Yeah bby! 


Kareoke ;)


Michael och Erica läser upp deras dikt! (: 


Julavslutningen var rolig, dessvärre blev en lärare sparkad? (y)

Efter avslutningen drog jag hem till Alexander och sov i några timmar,
Vid fyra drog jag hem, bytte kläder och drog tillbaka.
Mådde inte så jättebra så jag sov i nån timme - egentligen skulle vi på fest på Sjöbo.
Efter att Alex tjatat på att jag skulle gå upp ur sängen så hoppa jag in i duschen och började fixa mig.
Vi drog lite snabbt till festen - det sög så vi drog och hyrde en film, Fighting, rätt bra - jag sov halvt om halvt.

Vaknade upp i morse och hade ont i huvudet även idag. 
Jag har insett att eftersom jag har det såpass kallt i mitt rum så måste Alexander också ha det - annars får jag ont i huvudet.. (Y)


Jaja, men nu ska ni slippa sånna ointressanta saker ;) 

Kollade nyss på Pirates of The Caribbean 1&2, tillsammans med mami, I love them! 
Jack Sparrow är för snygg!


Min jultomte  ;)


Ne men nu ska jag nog gå, glöm inte att kommentera lite bilder ;)

Ni får ha det bra,
Godnatt sockertoppar! 
Biglove
/C

 



Alexander Fröjd,<3


 

2009-12-20 @ 00:46:34 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: Jeff

Kommer aldrig förlåta Hanna för att hon sparkade Malin, så sjukt lågt gjort! Vi tyckte ju för i h****te om henne? Nej, nu kommer vi få en lärare som inte är behörig bara för att skolan ska spara in pengar, jag lovar! Byte på gång!



Men julavslutningen var trevlig ändå ;) Ha det gött, god jul Cassandra

2009-12-20 @ 15:08:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0