cassandraam

Julafton ;)

Hey alla! 
Tänkte berätta lite om min julafton och juldag men i två olika inlägg.


Alexander kom till mig vid två på onsdagsnatten, sötnos!
Morgonen efter så drog han hem vid elva och jag gick direkt in i duschen. 
Sminkade och klädde på mig. 


Julaftons outfit; 
Vit kavaj - lillasysters (a)
Klänning/ Kjol -
old
Halsband -
julklapp av mami (:
Skärp -
vanligt band, inte siden.
Strumpbyxor.


I like ma' outfit okej? ;)

Haha ne men jag blev nöjd med mina kläder.

 

Lite av julmaten hos mormor.
Usch

Men iallafall så fick jag lite pengar av mormor.
Tittade på Kalle Anka samtidigt som jag satt vid datan.

Jag hade så kul att jag somnade efter en stund(y)
Drog hem efter en några timmar, fick julklapparna och åt lite julskinka. 
Somnade rätt tidigt eftersom jag skulle upp tidigt dagen efter.

 

Biglove

/C

 

 

 

 

 

 

2009-12-25 @ 22:10:19 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0